Największy przewoźnik kolejowy wykonujący przewozy pasażerskie o charakterze użyteczności publicznej na zlecenie większości samorządów województw. Spółka powstała w 2001 roku. Przewoźnik uruchamia pociągi kategorii REGIO, interREGIO i superREGIO.
Dane
POLREGIO S.A.
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
Infolinia i informacja
tel.: 22 474 00 44 - koszt połączenia wg taryfy operatora
Adresy e-mail oraz formularze kontaktowe na stronie internetowej przewoźnika
Obszar działalności przewoźnika
Cały kraj i przewozy w relacjach międzynarodowych w ruchu przygranicznym (różny zakres w poszczególnych województwach)
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne i agencyjne POLREGIO kasy PKP Intercity, Arriva RP, Kolei Dolnośląskich, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście |
sprzedaż internetowa |
https://bilety.polregio.pl www.bilkom.pl www.koleo.pl www.e-podroznik.pl
|
sprzedaż przez komórkę |
aplikacja mobilna POLREGIO, aplikacje: Bilkom, Koleo, SkyCash, e-Podróżnik |
na pokładzie pociągów |
dostępna jest większość istniejących ofert możliwość płatności gotówką i kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
w stacjonarnych automatach biletowych na wybranych stacjach w automatach biletowych w wybranych pociągach i województwach |
Infolinia dla osób z niepełnosprawnością oraz o ograniczonej sprawności ruchowej (zgłoszenia przejazdów):
tel.: 800 022 222
Czynna codziennie w godzinach 7.00 – 23.00.
Kontakt w sprawie organizacji przejazdu osób niepełnosprawnych w poszczególnych regionach
Skargi i reklamacje
Informacje na temat składania skarg i reklamacji znajdują się w serwisie internetowym spółki.
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet