Jest częścią grupy Arriva należącej do Deutsche Bahn. W 2007 roku, na zlecenie samorządu wojewódzkiego, Arriva rozpoczęła obsługę niezelektryfikowanych linii kolejowych w województwie kujawsko-pomorskim na podstawie pierwszej tego rodzaju umowy w Polsce w sektorze pasażerskiego transportu kolejowego.
Dane
Arriva RP sp. z o. o.
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń
Infolinia i informacja
tel.: 56 661 20 33
e-mail: info.kolej@arriva.pl
Obszar działalności przewoźnika
Województwo kujawsko-pomorskie oraz część województw: pomorskiego i mazowieckiego.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne i agencyjne Arrivy RP oraz kasy POLREGIO, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Intercity, PKP SKM w Trójmieście (szczegóły dotyczące lokalizacji i godzin otwarcia kas na stronach internetowych przewoźników) |
sprzedaż internetowa |
www.arriva.pl, www.bilkom.pl, www.e-podroznik.pl, www.koleo.pl |
sprzedaż przez komórkę |
aplikacje: moBILET, SkyCash, Bilkom, Koleo, e-Podróżnik |
na pokładzie pociągów |
TAK - płatność kartą lub gotówką
|
w automatach biletowych |
na wybranych stacjach (szczegóły dotyczące lokalizacji biletomatów na stronie internetowej przewoźnika) |
Reklamacje i skargi
Reklamacje i skargi dotyczące niewłaściwego wykonania umowy przewozu i jakości usług można składać na adres siedziby przewoźnika:
Arriva RP sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń
e-mail: info.kolej@arriva.pl