Nawigacja

Arriva RP

ARRIVA RP sp. z o.o. (ARP)

Jest częścią grupy Arriva należącej do Deutsche Bahn. W 2007 roku, na zlecenie samorządu wojewódzkiego, Arriva rozpoczęła obsługę niezelektryfikowanych linii kolejowych w województwie kujawsko-pomorskim na podstawie pierwszej tego rodzaju umowy w Polsce w sektorze pasażerskiego transportu kolejowego.

Dane

Arriva RP sp. z o. o.
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń

www.arriva.pl

Infolinia i informacja

tel.: 56 661 20 33

e-mail: info.kolej@arriva.pl

lub formularz kontaktowy

Obszar działalności przewoźnika

Województwo kujawsko-pomorskie oraz część województw: pomorskiego i mazowieckiego.

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne i agencyjne Arrivy RP oraz kasy POLREGIO, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Intercity, PKP SKM w Trójmieście

(szczegóły dotyczące lokalizacji i godzin otwarcia kas na stronach internetowych przewoźników)

sprzedaż internetowa

www.arriva.pl, www.bilkom.pl, www.e-podroznik.pl, www.koleo.pl

sprzedaż przez komórkę

aplikacje: moBILETSkyCash, Bilkom, Koleo, e-Podróżnik

na pokładzie pociągów

TAK - płatność kartą lub gotówką


W przypadku braku biletu obowiązek wejścia pierwszymi drzwiami licząc od czoła pociągu (kierunku jazdy) i zgłoszenia się do obsługi

w automatach biletowych

na wybranych stacjach (szczegóły dotyczące lokalizacji biletomatów na stronie internetowej przewoźnika)

Reklamacje i skargi

Reklamacje i skargi dotyczące niewłaściwego wykonania umowy przewozu i jakości usług można składać na adres siedziby przewoźnika:

Arriva RP sp. z o.o.
Biuro Obsługi Klienta

ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń

e-mail: info.kolej@arriva.pl

lub formularz kontaktowy

Powiązane informacje

do góry