Nawigacja

Koleje Małopolskie

Koleje Małopolskie Sp. z o.o.

Spółka pasażerskich przewozów kolejowych utworzona przez samorząd województwa małopolskiego w 2013 roku. Zapewnia efektywne funkcjonowanie pasażerskiego ruchu kolejowego na terenie województwa małopolskiego.

Dane

„Koleje Małopolskie” sp. z o.o.
ul. Wodna 2
30-556 Kraków

www.kolejemalopolskie.com.pl

Infolinia i informacja

tel.: (+48) 12 288 82 00

Obszar działalności przewoźnika

Teren województwa małopolskiego.

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne oraz wszystkie kasy biletowe sprzedające bilety na pociągi PKP Intercity S.A., Arriva RP sp. z o.o., Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o., Koleje Śląskie sp. z o.o., Łódzka Kolej Aglomeracyjna sp. z o.o., POLREGIO S.A., PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o.,  Koleje Wielkopolskie sp. z o.o.

sprzedaż internetowa

www.kolejemalopolskie.com.pl, www.bilkom, www.e-podroznik.pl

sprzedaż przez komórkę

aplikacje: Bilkom, iMKA, e-Podróżnik, mPay, Koleo, SkyCash

na pokładzie pociągów

dostępne są wszystkie rodzaje biletów

istnieje możliwość płatności kartą u obsługi pociągu

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

automaty biletowe zlokalizowane są na niektórych stacjach/przystankach oraz we wszystkich pociągach (możliwość płatności kartą)

 

Zgłoszenia przejazdu osób niepełnosprawnych przewoźnik przyjmuje za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem asysta@kolejemalopolskie.com.pl lub pod numerem telefonu 790 374 036

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać:

Powiązane informacje

do góry