Spółka pasażerskich przewozów kolejowych utworzona przez samorząd województwa małopolskiego w 2013 roku. Zapewnia efektywne funkcjonowanie pasażerskiego ruchu kolejowego na terenie województwa małopolskiego.
Dane
„Koleje Małopolskie” sp. z o.o.
ul. Wodna 2
30-556 Kraków
Infolinia i informacja
tel.: (+48) 12 288 82 00
Obszar działalności przewoźnika
Teren województwa małopolskiego.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne oraz wszystkie kasy biletowe sprzedające bilety na pociągi PKP Intercity S.A., Arriva RP sp. z o.o., Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o., Koleje Śląskie sp. z o.o., Łódzka Kolej Aglomeracyjna sp. z o.o., POLREGIO S.A., PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście sp. z o.o., Koleje Wielkopolskie sp. z o.o. |
sprzedaż internetowa |
www.kolejemalopolskie.com.pl, www.bilkom, www.e-podroznik.pl |
sprzedaż przez komórkę |
aplikacje: Bilkom, iMKA, e-Podróżnik, mPay, Koleo, SkyCash |
na pokładzie pociągów |
dostępne są wszystkie rodzaje biletów istnieje możliwość płatności kartą u obsługi pociągu obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
automaty biletowe zlokalizowane są na niektórych stacjach/przystankach oraz we wszystkich pociągach (możliwość płatności kartą)
|
Zgłoszenia przejazdu osób niepełnosprawnych przewoźnik przyjmuje za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem asysta@kolejemalopolskie.com.pl lub pod numerem telefonu 790 374 036
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać:
- pisemnie na adres:
„Koleje Małopolskie” sp. z o.o.
ul. Wodna 2
30-556 Kraków - za pomocą poczty elektronicznej na adres:
pasazer@kolejemalopolskie.com.pl - lub formularza skargowo-reklamacyjnego pod adresem: https://www.kolejemalopolskie.com.pl/pl/dla-pasazera/skargi-i-reklamacje