Nawigacja

Koleje Mazowieckie

Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o.

"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. to przewoźnik kolejowy realizujący przewozy w aglomeracji warszawskiej oraz na obszarze województwa mazowieckiego. Spółka powstała w 2004 roku. Jej właścicielem jest Województwo Mazowieckie (Urząd Marszałkowski).

Dane

„Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
ul. Lubelska 26
03-802 Warszawa

www.mazowieckie.com.pl

Infolinia i informacja

22 364 44 44 - informacja kolejowa

Obszar działalności przewoźnika

Województwo mazowieckie, w tym pociągi do najbliższych stacji węzłowych w województwach sąsiednich, a w sezonie wakacyjnym - także pociągi Słoneczny i Słoneczny Bis do Ustki i Gdyni.

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne i agencyjne KM

kasy własne i agencyjne spółek: PKP Intercity, POLREGIO, Arrivy RP, Kolei Małopolskich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Intercity i PKP SKM w Trójmieście

(szczegóły dotyczące lokalizacji i godzin otwarcia kas na stronach internetowych przewoźników)

wybrane punkty partnerskie, np. saloniki prasowe sieci Kolporter zlokalizowane w Pomiechówku, Ostrołęce i Łukowie

sprzedaż internetowa

https://bilety.mazowieckie.com.pl/

sprzedaż przez komórkę

aplikacja własna spółki - Koleje Mazowieckie

aplikacje zewnętrzne: SkyCash, mPay

na pokładzie pociągów

tylko podstawowe rodzaje biletów

płatność gotówką oraz kartą

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

tak (automaty sieci ASEC)

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Skargi i reklamacje należy kierować:

  • korespondencyjnie na adres pocztowy:
    „Koleje Mazowieckie-KM” sp. z o.o.
    Wydział Skarg i Reklamacji
    ul. Lubelska 26
    03-802 Warszawa
  • drogą internetową na adres:
    skargi@mazowieckie.com.pl
  • drogą internetową poprzez formularz skargowo-reklamacyjny na stronie: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/skargi-reklamacje
  • telefonicznie (tylko skargi):
    22 364 44 44 (czynny całą dobę)
  • w kasach biletowych prowadzących sprzedaż biletów na pociągi KM;
  • osobiście w siedzibie KM znajdującej się przy ul. Lubelskiej 26 w Warszawie obok dworca Warszawa Wschodnia.

 

 

Powiązane informacje

do góry