Koleje Śląskie sp. z o.o. to spółka powołana przez samorząd województwa śląskiego. Rozpoczęła działalność w 2011 roku.
Dane
Koleje Śląskie sp. z o.o.
ul. Raciborska 58
40-074 Katowice
tel.: 32 428 88 88 (całodobowo)
https://www.kolejeslaskie.com/
Obszar działalności przewoźnika
województwo śląskie i wybrane połączenia bezpośrednie do województw sąsiednich
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne kasy POLREGIO, PKP Intercity, Arrivy RP, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP SKM w Trójmieście |
|
agencyjne punkty sprzedaży |
wybrane punkty na terenie województwa śląskiego, np. kioski |
|
sprzedaż internetowa |
www.bilet.kolejeslaskie.com, www.bilkom.pl, e-podróżnik.pl, www.koleo.pl |
|
sprzedaż przez komórkę |
aplikacje mobilne: Koleje Śląskie, e-Podróżnik, SkyCash, Koleo, mPay |
|
na pokładzie pociągów |
możliwość płatność kartą i gotówką obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
|
w automatach biletowych |
w stacjonarnych automatach biletowych na wybranych stacjach i przystankach (wykaz na stronie internetowej przewoźnika) |
Infolinia i informacja
tel.: 32 428 88 88
tel.: 727 030 303 (informacje o utrudnieniach w ruchu)
Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.
bok@kolejeslaskie.com (pytania dotyczące rozkładu jazdy, oferty handlowej, cen biletów, zniżek itp.)
skargi@kolejeslaskie.com (skargi oraz reklamacje)
informacja@kolejeslaskie.com (kwestie dotyczące przejazdów osób z niepełnosprawnościami)
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać
- pisemnie na adres:
Koleje Śląskie Sp. z o.o.
ul. Raciborska 58
40-074 Katowice - za pomocą poczty elektronicznej na adres:
skargi@kolejeslaskie.com - za pomocą internetowego formularza (https://www.kolejeslaskie.com/obsluga-podroznych/pomocne-informacje/reklamacje-skargi-i-wnioski/formularz-skargi-lub-wniosku/)
- osobiście, czyli ustnie do protokołu
w siedzibie Kolei Śląskich sp. z o.o.