Nawigacja

Koleje Śląskie

Koleje Śląskie sp. z o.o. (KŚ)

Koleje Śląskie sp. z o.o. to spółka powołana przez samorząd województwa śląskiego. Rozpoczęła działalność w 2011 roku.

Dane

Koleje Śląskie sp. z o.o. 

ul. Raciborska 58
40-074 Katowice

tel.: 32 428 88 88 (całodobowo)

https://www.kolejeslaskie.com/

Obszar działalności przewoźnika

województwo śląskie i wybrane połączenia bezpośrednie do województw sąsiednich

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne

kasy POLREGIO, PKP Intercity, Arrivy RP, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP SKM w Trójmieście

agencyjne punkty sprzedaży

wybrane punkty na terenie województwa śląskiego, np. kioski

sprzedaż internetowa

www.bilet.kolejeslaskie.com, www.bilkom.pl, e-podróżnik.pl, www.koleo.pl

sprzedaż przez komórkę

aplikacje mobilne: Koleje Śląskie, e-Podróżnik, SkyCash, Koleo, mPay

 

na pokładzie pociągów

 

możliwość płatność kartą i gotówką

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

w stacjonarnych automatach biletowych na wybranych stacjach i przystankach (wykaz na stronie internetowej przewoźnika)

Infolinia i informacja

tel.: 32 428 88 88

tel.: 727 030 303 (informacje o utrudnieniach w ruchu)

Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.

bok@kolejeslaskie.com (pytania dotyczące rozkładu jazdy, oferty handlowej, cen biletów, zniżek itp.)

skargi@kolejeslaskie.com (skargi oraz reklamacje)

informacja@kolejeslaskie.com (kwestie dotyczące przejazdów osób z niepełnosprawnościami)

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać

do góry