Samorządowy przewoźnik kolejowy. Podmiot został powołany na mocy uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego. Spółka wykonuje zadania dotyczące przewozów pasażerskich w obrębie województwa wielkopolskiego.
Dane
Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o.
ul. Składowa 5
61-897 Poznań
Sekretariat Zarządu
tel.: 61 279 27 00
fax.: 61 279 27 09
e-mail: biuro@koleje-wielkopolskie.com.pl
zarzad@koleje-wielkopolskie.com.pl
Obszar działalności przewoźnika
Województwo wielkopolskie - sieć połączeń obejmuje następujące relacje:
- Poznań Główny - Wolsztyn/Wolsztyn - Poznań Główny,
- Poznań Główny - Gołańcz/Gołańcz - Poznań Główny,
- Poznań Główny - Kutno/Kutno - Poznań Główny,
- Leszno - Ostrów Wielkopolski/Ostrów Wielkopolski - Leszno,
- Leszno - Zbąszynek/Zbąszynek - Leszno,
- Poznań Główny - Zbąszynek/Zbąszynek - Poznań Główny,
- Poznań Główny - Mogilno/Mogilno - Poznań Główny,
- Poznań - Kępno - Poznań,
- Poznań - Krotoszyn - Poznań,
- Gniezno - Jarocin - Gniezno (przez stację Września),
- Poznań - Kalisz - Poznań.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne kasy PKP Intercity, Przewozów Regionalnych, ŁKA, PKP SKM i Kolei Mazowieckich |
sprzedaż internetowa |
|
sprzedaż przez komórkę |
|
na pokładzie pociągów |
tylko wybrane oferty brak możliwości płatności kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
biletomaty dostępne są na niektórych dworcach oraz w niektórych pociągach (wykaz biletomatów: http://koleje-wielkopolskie.com.pl/jak-kupic-bilet/) |
Infolinia i informacja
tel.: 19 757 – infolinia czynna całodobowo. Opłata za połączenie - 1,29 zł brutto za każdą rozpoczętą minutę połączenia.
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać
- pisemnie na adres:
Koleje Wielkopolskie Sp. z o.o.
ul. Składowa 5
61-897 Poznań - za pomocą poczty elektronicznej na adres:
e-mail: reklamacje@koleje-wielkopolskie.com.pl - w kasie biletowej,
- osobiście w siedzibie przewoźnika.