Nawigacja

Koleje Śląskie

Informacja

Strona posiada nowszą wersję

Kliknij tutaj, aby przejść dalej

Koleje Śląskie Sp. z o.o. to spółka powołana przez samorząd województwa śląskiego. Rozpoczęła działalność w 2011 roku.

Dane

Koleje Śląskie Sp. z o.o. 

ul. Raciborska 58
40-074 Katowice

tel.:  727 030 000

sekretariat@kolejeslaskie.com

Obszar działalności przewoźnika

Województwo śląskie.

Schemat linii

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne

kasy Przewozów Regionalnych (tylko wybrane oferty)

agencyjne punkty sprzedaży

wybrane punkty na terenie województwa śląskiego, np. kioski

sprzedaż internetowa

www.bilet.kolejeslaskie.com

na pokładzie pociągów

 

brak możliwości płatności kartą

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

wykaz biletomatów

Infolinia i informacja

tel.: 32 428 88 88

tel. 727 030 303 informacja dla osób niepełnosprawnych (całodobowa)

Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.

bok@kolejeslaskie.com (pytania dotyczące rozkładu jazdy, oferty handlowej, cen biletów, zniżek itp.)

skargi@kolejeslaskie.com (skargi oraz reklamacje)

pasazer@kolejeslaskie.com (kwestie dotyczące osób niepełnosprawnych)

rozkladjazdy@kolejeslaskie.com (sugestie dotyczące ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy w postaci informacji skąd, dokąd i w jakich godzinach podróżny może odbyć podróż, czas potrzebny na przesiadkę; dodatkowe skomunikowanie bądź połączenie)

Więcej informacji

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać

  • pisemnie na adres:
    Koleje Śląskie Sp. z o.o.
    ul. Raciborska 58
    40-074 Katowice
  • za pomocą poczty elektronicznej na adres:
    skargi@kolejeslaskie.com
  • osobiście, czyli ustnie do protokołu
    w siedzibie Kolei Śląskich Sp. z o.o.
do góry