Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
92,10% |
|||
PKP Intercity |
75,85% |
|||
Przewozy Regionalne |
92,53% |
|||
Koleje Mazowieckie |
92,38% |
|||
PKP SKM w Trójmieście |
98,56% |
|||
Szybka Kolej Miejska |
94,23% |
|||
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,61% |
|||
Koleje Dolnośląskie |
89,91% |
|||
Koleje Śląskie |
90,13% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
93,38% |
|||
Arriva RP |
94,54% |
|||
UBB GMBH |
99,35% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
95,48% |
|||
Koleje Małopolskie |
89,47% |
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich na wybranych stacjach pośrednich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
Grodzisk Mazowiecki |
||||
---|---|---|---|---|
I kwartał
|
II kwartał
|
III kwartał
|
IV kwartał
|
|
PKP Intercity |
78,7% | |||
Koleje Mazowieckie |
92,0% |
|||
Kraków Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
89,6% |
|||
PKP Intercity |
67,5% |
|||
Koleje Małopolskie |
90,5% |
|||
Koleje Mazowieckie |
80,0% | |||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
100,0% | |||
Kutno |
||||
Przewozy Regionalne |
92,7% |
|||
PKP Intercity |
78,0% |
|||
Koleje Mazowieckie |
94,5% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
93,7% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
92,7% |
|||
Łazy |
||||
Przewozy Regionalne |
85,3% |
|||
PKP Intercity |
73,4% |
|||
Koleje Śląskie |
84,4% |
|||
Opole Główne |
||||
Przewozy Regionalne |
89,6% |
|||
PKP Intercity |
69,7% |
|||
Ostrów Wielkopolski |
||||
Przewozy Regionalne |
92,5% |
|||
PKP Intercity |
57,4% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
93,8% |
|||
Poznań Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
88,3% |
|||
PKP Intercity |
75,6% |
|||
Koleje Dolnośląskie |
66,7% | |||
Koleje Wielkopolskie |
93,4% |
|||
Szczecin Dąbie |
||||
Przewozy Regionalne |
93,7% |
|||
PKP Intercity |
73,0% |
|||
Tczew |
||||
Przewozy Regionalne |
91,3% |
|||
PKP Intercity |
78,9% |
|||
Warszawa Wschodnia |
||||
Przewozy Regionalne |
93,5% |
|||
PKP Intercity |
85,7% |
|||
Koleje Mazowieckie |
92,6% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
99,2% |
|||
SKM Warszawa |
95,6% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
17 min. 35 sek. |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
8 min. 53 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
423,8 tys. |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
43 626 |
|||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
31 923 |
|||
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 227 |
|||
pow. 120 min. |
341 |
Udział pociągów opóźnionych na przybyciu w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
10,29% |
|||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
7,53% |
|||
60 min. -119 min. 59 sek. |
0,29% |
|||
pow. 120 min. |
0,08% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
1 912 |
W związku ze zmianą zakresu zbieranych danych w 2012 roku informujemy, że dane za lata 2010-2011 dostępne są w zakładce Punktualność przewozów pasażerskich.
Departament Regulacji Rynku Kolejowego
Wydział Analiz
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 50