Nawigacja

Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

USŁUGA VOICELINK JUŻ DOSTĘPNA DLA PASAŻERÓW!

11.05.2012

W dniu 11 maja br. w Urzędzie Transportu Kolejowego została aktywowana usługa VoiceLink.

Jest to możliwość darmowego połączenia z pracownikami Urzędu Transportu Kolejowego zajmującymi się prawami pasażerów, za pośrednictwem strony Internetowej.

Usługa ta umożliwia szybki i bezpłatny kontakt z pracownikami Urzędu z wykorzystaniem komputera PC wyposażonego w mikrofon i słuchawki albo notebooka z wbudowanym mikrofonem oraz głośnikiem.

Żeby skorzystać z usługi nie trzeba:

- rejestrować się jako użytkownik usługi u operatora,

- uzyskiwać indywidualnego numeru czy też spersonalizowanego identyfikatora.

Uruchomienie usługi następuje wyłącznie po kliknięciu w opisaną ikonę znajdującą się na stronie http://www.pasazer.info.pl/w zakładce „kontakt”.

Na ekranie pojawi się komunikat prezentujący aktualny stan połączenia, a z głośnika komputera lub w słuchawkach usłyszymy sygnały tonowe.

Informacje dotyczące praw pasażera w transporcie kolejowym można uzyskać w dni robocze w godz. 8:15 – 16.15

Przypominamy, że w sprawach dotyczących praw pasażera pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego udzielają także informacji pod numerami telefonów:

22 46 04 080 lub 801 044 080 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego)

Uwagi i pytania dotyczące podróży koleją można także przesyłać na adres e-mail: pasazer@utk.gov.pl

do góry