- Zmiany w transporcie publicznym od 1 czerwca 2020 r.
- Zmiany ważności legitymacji studenckich i doktoranckich
- Zawieszone pociągi międzynarodowe, zwroty biletów – informacje dla pasażerów
- Granice zamknięte przed koronawirusem. Zawieszone pociągi międzynarodowe
- Jak wrócić do Polski samolotem?
- Co musimy wiedzieć o koronawirusie?
Informacje w Polskim Języku Migowym
UWAGA:
Zalecamy, by przed każdą podróżą sprawdzić na stronie przewoźnika, czy Twój pociąg kursuje w danym dniu.
Tu znajduje się wykaz wszystkich przewoźników pasażerskich wraz z linkami do ich stron internetowych.
Pasażerowie, którzy chcą złożyć skargę lub reklamację w pierwszej kolejności powinni kontaktować się z przewoźnikiem. Jeśli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca, można skontaktować się z Urzędem Transportu Kolejowego za pomocą formularza internetowego lub wiadomości e-mail na adres pasazer@utk.gov.pl.
Infolinia 22 460 40 80 dotycząca praw pasażerów jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15.