Nawigacja

Reklamacje - kompendium wiedzy

Gdzie złożyć reklamację?

Reklamację możesz przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby przewoźnika, złożyć w dowolnej kasie sprzedającej bilety na uruchamiane przez niego pociągi lub elektronicznie – za pośrednictwem poczty e-mail bądź formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej przewoźnika, jeśli udostępnia on takie rozwiązanie. Pamiętaj, aby wysłać reklamację na taki adres, jaki przewoźnik oficjalnie podaje do tego celu (np. w regulaminie czy zakładce reklamacyjnej na swojej stronie).

 

Jeśli wyślesz reklamację na nieprawidłowy adres czy skrzynkę e-mail, która nie jest podana do publicznej wiadomości – ponosisz ryzyko, że sprawa nie zostanie rozpatrzona. Część przewoźników przyjmuje elektroniczne reklamacje wyłącznie za pośrednictwem formularzy dostępnych na ich stronach.

 

Pamiętaj – zachowaj potwierdzenie wniesienia reklamacji do czasu otrzymania odpowiedzi.

do góry