Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Mapa strony
Urząd Transportu Kolejowego Ankieta Ewaluacyjna -
Rozmiar czcionki
czcionka normalna
czcionka duża
Pomoc tłumacza dla osób głuchych
Facebook UTK
Twitter UTK
Youtube UTK
Instagram UTK
LinkedIn UTK
Wersja kontrastowa
English version
Nawigacja
Menu
Urząd
Bezpieczeństwo
Usługi
Praca w UTK
Serwisy UTK
Dane kolejowe
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
szukaj
Szukaj
Wybierz zakres wyszukiwania
artykuły
zdjęcia i inne pliki
video i audio
wyszukiwarka zaawnsowana
Biuletyn Informacji Publicznej
English version
Infolinia pasażerska:
22 460 40 80
Infolinia bezpieczeństwa:
22 749 15 85
Strona główna
Bazy danych
Ankieta Ewaluacyjna
Dodaj
Ankieta Ewaluacyjna
Ankieta Ewaluacyjna
1. Odbiorcą którego z głównych procesów realizowanych przez UTK są Państwo? (można wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
ochrona praw pasażerów
działania nadzorcze Prezesa UTK
wydawanie certyfikatów bezpieczeństwa
wydawanie autoryzacji bezpieczeństwa
wydawanie świadectw bezpieczeństwa
zatwierdzanie przepisów wewnętrznych
wydawanie świadectw dopuszczenia typu
wydawanie zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji typu
wydawanie zezwoleń dla podsystemów strukturalnych
zapewnianie dostępu do infrastruktury kolejowej
zatwierdzanie stawek dostępu
licencjonowanie transportu kolejowego
licencjonowanie maszynistów
opracowywanie danych statystycznych z zakresu transportu kolejowego
2. Czy informacje zamieszczone na stronie internetowej UTK są Państwa zdaniem wystarczającym źródłem wiedzy o danym procesie?
Tak
Nie
Jeśli nie, proszę podać przykład:
3. Czy pracownicy UTK służyli Państwu pomocą w uzyskiwaniu informacji nt. przebiegu danego procesu?
Tak
Nie
Proszę podać przykład:
4. Czy w trakcie postępowania uzyskiwali Państwo bieżącą informację nt. statusu Państwa sprawy?
Tak
Nie
5. Czy chcieliby Państwo otrzymywać bieżącą informację nt. czynności dokonywanych w Państwa sprawie (np. wysyłka pisma) w formie SMS lub e-mail?
Tak
Nie
_
6. Czy chcieliby Państwo mieć bieżący wgląd do akt Państwa sprawy – online?
Tak
Nie
7. Na bazie Państwa doświadczeń – czy obsługa Państwa sprawy w UTK przebiegła sprawnie?
Tak
Nie
Jeśli nie, proszę podać przykład:
8. Czy pracownicy UTK w kontaktach z Państwem zachowywali się profesjonalnie, kulturalnie?
Tak
Nie
Proszę podać przykład:
9. Jak oceniają Państwo dotychczasową współpracę z UTK?
Pozytywnie
Negatywnie
Nie mam zdania
10. Jakie działania, Państwa zdaniem, powinien podjąć UTK w celu usprawnienia obsługi klienta?
Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem odpowiedzi Urzędu na kwestie wskazane przez Państwa w niniejszej ankiecie, prosimy o pozostawienie swoich danych kontaktowych:
Imię i nazwisko:
Adres e-mail:
Numer telefonu:
Zabezpieczenie formularza
*
Wymagane pole
9 - 2 =
do góry