Urząd Transportu Kolejowego uruchamia projekt Obsługa Bez Barier. W ten sposób ułatwiamy osobom głuchym i niedosłyszącym kontakt z pracownikami pasażerskiej infolinii UTK.
Już od 8 lutego br. rusza pilotażowy projekt obsługi pasażerskiej infolinii UTK w Polskim Języku Migowym. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Głuchych Oddział Łódzki.
Podróżni migający będą mogli połączyć się z doradcami poprzez stronę www.pasazer.info.pl, wchodząc w zakładkę Kontakt. Doradcy, za pośrednictwem tłumaczy posługujących się Polskim Językiem Migowym, udzielą wszystkim zainteresowanym wsparcia w zakresie podstawowych praw pasażerów w transporcie kolejowym.
W najbliższym czasie również strona internetowa www.pasazer.info.pl będzie dostępna w Polskim Języku Migowym. Zachęcamy do śledzenia informacji na stronie internetowej w dziale aktualności.