Nawigacja

logo Funduszy Europejskich

Projekt „Poprawa bezpieczeństwa kolejowego poprzez budowę Systemu Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów”

W jaki sposób zgłaszać problemy z funkcjonowaniem systemu?

W przypadku zauważenia błędu lub niepoprawnego działania aplikacji należy napisać wiadomość e-mail opisującą sytuację na adres: maszynista.gov-pomoc@utk.gov.pl. Zgłoszenie takie powinno zawierać:

  1. zrzuty ekranu obrazujące problem
  2. następujące informacje:
    1. Imię i nazwisko osoby zgłaszającej
    2. Kiedy wystąpił błąd? (dzień i godzina)
    3. W jakiej funkcjonalności systemu wystąpił błąd? (np. Rejestr Świadectw)
    4. Przy jakim działaniu nastąpił błąd? (np. drukowanie świadectwa maszynisty) + krótki opis ścieżki wystąpienia błędu
    5. Jak system zareagował na próbę podjęcia działania? (wyświetlenie komunikatu, brak reakcji)
    6. Jaki był oczekiwany efekt? (podpisanie formularza, wydruk dokumentu)
    7. Użyta przeglądarka, wersja przeglądarki i system operacyjny, w trakcie kiedy wystąpił błąd
    8. Jakiekolwiek inne specyficzne okoliczności, w których błąd występuje lub nie występuje
    9. Czy błąd jest powtarzalny ? (występuje zawsze przy danej operacji / występuje czasem np.  1 raz na 3 próby)

Przykład uzupełnionego formularza

do góry