Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
90,14% |
|||
PKP Intercity |
74,52% |
|||
Przewozy Regionalne |
89,76% |
|||
Koleje Mazowieckie |
91,45% |
|||
PKP SKM w Trójmieście |
98,26% |
|||
Szybka Kolej Miejska |
94,64% |
|||
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,65% |
|||
Koleje Dolnośląskie |
87,77% |
|||
Koleje Śląskie |
90,76% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
89,02% |
|||
Arriva RP |
93,95% |
|||
UBB GMBH |
98,71% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
96,79% |
|||
Koleje Małopolskie |
73,44% |
|||
SKPL Cargo |
94,68% |
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich na wybranych stacjach pośrednich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
Grodzisk Mazowiecki |
||||
---|---|---|---|---|
I kwartał
|
II kwartał
|
III kwartał
|
IV kwartał
|
|
PKP Intercity |
80,0% |
|||
Koleje Mazowieckie |
93,5% |
|||
Kraków Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
64,9% |
|||
PKP Intercity |
64,7% |
|||
Koleje Małopolskie |
70,2% |
|||
Kutno |
||||
Przewozy Regionalne |
84,6% |
|||
PKP Intercity |
58,2% |
|||
Koleje Mazowieckie |
90,1% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
67,6% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
92,9% |
|||
Łazy |
||||
Przewozy Regionalne |
96,1% |
|||
PKP Intercity |
80,9% |
|||
Koleje Śląskie |
86,2% |
|||
Opole Główne |
||||
Przewozy Regionalne |
84,7% |
|||
PKP Intercity |
70,8% |
|||
Ostrów Wielkopolski |
||||
Przewozy Regionalne |
87,8% |
|||
PKP Intercity |
70,7% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
94,3% |
|||
Poznań Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
82,3% |
|||
PKP Intercity |
65,4% |
|||
Koleje Wielkopolskie |
90,5% |
|||
Szczecin Dąbie |
||||
Przewozy Regionalne |
93,8% |
|||
PKP Intercity |
80,6% |
|||
Tczew |
||||
Przewozy Regionalne |
90,4% |
|||
PKP Intercity |
79,4% |
|||
Warszawa Wschodnia |
||||
Przewozy Regionalne |
94,2% |
|||
PKP Intercity |
83,2% |
|||
Koleje Mazowieckie |
90,8% |
|||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
97,3% |
|||
SKM Warszawa |
94,6% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
16 min. 59 sek. |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
9 min. 5 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
434,5 tys. |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
49 496 |
|||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
41 180 |
|||
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 333 |
|||
pow. 120 min. |
343 |
Udział pociągów opóźnionych na przybyciu w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
11,39% |
|||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
9,48% |
|||
60 min. -119 min. 59 sek. |
0,31% |
|||
pow. 120 min. |
0,08% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
2 864 |
Informujemy, że dane dotyczące punktualności pasażerskiej za lata 2011-2017 dostępne są w zakładce Dane archiwalne.
Departament Regulacji Rynku
Wydział Analiz i Monitoringu Rynku
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 50