Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
93,89% |
91,70% |
91,43% | 89,42% |
PKP Intercity |
81,19% |
77,00% |
76,87% | 71,90% |
Przewozy Regionalne |
94,42% |
91,20% |
90,67% | 89,15% |
Koleje Mazowieckie |
90,74% |
91,42% |
92,23% | 90,15% |
PKP SKM w Trójmieście |
99,16% |
98,70% |
98,01% | 98,55% |
Szybka Kolej Miejska |
95,54% |
95,32% |
95,85% | 93,42% |
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,60% |
99,35% |
99,60% |
98,34% |
Koleje Dolnośląskie |
94,89% |
92,08% |
89,26% | 83,23% |
Koleje Śląskie |
92,76% |
87,56% |
89,35% | 83,55% |
Koleje Wielkopolskie |
92,68% |
88,16% |
92,14% | 85,99% |
Arriva RP |
93,49% |
93,29% |
92,33% | 91,87% |
UBB GMBH |
99,29% |
98,90% |
99,01% | 98,66% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
97,23% |
96,11% |
96,59% | 94,97% |
Koleje Małopolskie |
97,58% |
95,08% |
93,51% | 94,32% |
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich na wybranych stacjach pośrednich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
Grodzisk Mazowiecki |
||||
---|---|---|---|---|
I kwartał
|
II kwartał
|
III kwartał
|
IV kwartał
|
|
Przewozy Regionalne |
91,8% |
86,8% |
90,5% | 92,8% |
PKP Intercity |
- |
76,5% |
80,5% | 78,4% |
Koleje Mazowieckie |
92,8% |
91,5% |
93,3% | 91,6% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna | - | - | - | 50,0% |
Kraków Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
93,4% |
88,2% |
89,3% | 88,9% |
PKP Intercity |
75,1% |
71,0% |
72,4% | 69,6% |
Koleje Małopolskie |
96,7% |
95,0% |
94,7% | 100,0% |
Koleje Mazowieckie |
- | - | - | 94,4% |
Kutno |
||||
Przewozy Regionalne |
92,3% |
95,4% |
93,6% | 89,9% |
PKP Intercity |
74,9% |
76,5% |
74,3% | 69,2% |
Koleje Mazowieckie |
91,2% |
92,7% |
92,1% | 93,3% |
Koleje Wielkopolskie |
93,1% |
91,4% |
94,1% | 91,4% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
94,7% |
94,2% |
94,7% | 91,6% |
Łazy |
||||
Przewozy Regionalne |
90,7% |
89,9% |
92,8% | 83,8% |
PKP Intercity |
- |
66,0% |
72,5% | 64,1% |
Koleje Śląskie |
83,9% |
79,2% |
84,1% | 80,0% |
Opole Główne |
||||
Przewozy Regionalne |
89,7% |
94,1% |
91,6% | 85,9% |
PKP Intercity |
73,0% |
80,0% |
77,2% | 70,0% |
Ostrów Wielkopolski |
||||
Przewozy Regionalne |
93,1% |
83,1% |
89,4% | 85,9% |
PKP Intercity |
78,9% |
76,3% |
80,4% | 65,6% |
Koleje Wielkopolskie |
96,7% |
92,1% |
94,7% | 95,1% |
Poznań Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
85,1% |
81,5% |
87,0% | 80,4% |
PKP Intercity |
74,7% |
74,1% |
76,6% | 69,6% |
Koleje Dolnośląskie |
- | - | - | 53,8% |
Koleje Wielkopolskie |
88,7% |
86,9% |
91,6% | 85,7% |
Szczecin Dąbie |
||||
Przewozy Regionalne |
92,9% |
93,5% |
92,4% | 91,2% |
PKP Intercity |
79,1% |
81,8% |
79,3% | 71,0% |
Tczew |
||||
Przewozy Regionalne |
93,6% |
92,9% |
92,2% | 92,5% |
PKP Intercity |
87,3% |
81,0% |
79,4% | 81,5% |
PKP SKM |
98,5% |
97,0% |
97,0% | 98,4% |
Warszawa Wschodnia |
||||
Przewozy Regionalne |
94,4% |
87,6% |
89,8% | 91,7% |
PKP Intercity |
85,8% |
84,6% |
84,9% | 84,8% |
Koleje Mazowieckie |
89,2% |
92,4% |
93,0% | 90,3% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
81,8% |
84,2% |
97,1% | 94,5% |
SKM Warszawa |
95,4% |
96,6% |
97,0% | 94,9% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
20 min. 30 sek. |
17 min. 54 sek. |
17 min. 44 sek. | 17 min. 18 sek. |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
8 min. 50 sek. |
9 min. 19 sek. |
9 min. 17 sek. | 9 min. 16 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
421,8 tys. |
423,2 tys. |
427,7 tys. | 419,2 tys. |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
48 112 |
42 299 |
43 969 | 53 980 |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
24 356 |
33 465 |
35 015 | 42 416 |
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 086 |
1 250 |
1 182 | 1 364 |
pow. 120 min. |
314 |
420 |
461 | 548 |
Udział pociągów opóźnionych na przybyciu w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
11,41% |
9,99% |
10,28% | 12,88% |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
5,77% |
7,91% |
8,19% | 10,12% |
60 min. -119 min. 59 sek. |
0,26% |
0,30% |
0,28% | 0,33% |
pow. 120 min. |
0,07% |
0,10% |
0,11% | 0,13% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
581 |
563 |
1 534 | 1 055 |
W związku ze zmianą zakresu zbieranych danych w 2012 roku informujemy, że dane za lata 2010-2011 dostępne są w zakładce Punktualność przewozów pasażerskich.
Departament Regulacji Rynku Kolejowego
Wydział Analiz
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 50