Nawigacja

POLREGIO Przewozy Regionalne

Największy przewoźnik kolejowy wykonujący przewozy pasażerskie w ramach obowiązku służby publicznej. Spółka powstała w 2001 roku.

Dane

Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
ul. Wileńska 14a
03-414 Warszawa

tel.: 783 828 700 lub 783 828 702 (kancelaria)
fax: 22 474 40 39 (kancelaria)
e-mail: info@p-r.com.pl (ogólny adres do korespondencji)

www.przewozyregionalne.pl; www.polregio.pl

Obszar działalności przewoźnika

Cały kraj i przewozy w relacjach międzynarodowych w ruchu przygranicznym. W przewozach regionalnych: z wyłączeniem województwa mazowieckiego, śląskiego oraz częściowo terenu województwa dolnośląskiego, i kujawsko-pomorskiego i małopolskiego.

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne i agencyjne PR

wybrane kasy innych przewoźników

sprzedaż internetowa

www.biletyregionalne.pl, www.polregio.pl, www.epodroznik.pl, www.beta.bilkom.pl

 

sprzedaż przez komórkę

TAK
aplikacja: SkyCash (Android, iOS, Windows Phone i inne)

na pokładzie pociągów

dostępna jest większość istniejących ofert

brak możliwości płatności kartą

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

więcej informacji


Infolinia i informacja

Infolinia:
tel.: 703 20 20 20 (opłata 1,29 zł/min)

info@p-r.com.pl

Infolinia dla osób niepełnosprawnych: 

tel.: 800 022 222 (z telefonów stacjonarnych)
tel.: 22 47 32 354
(z telefonów komórkowych)

Czynna od poniedziałku do piątku, oprócz świąt, w godzinach 8.30 – 15.00.

Kontakt w sprawie organizacji przejazdu osób niepełnosprawnych w poszczególnych regionach

Więcej informacji

Elektroniczna sprzedaż biletów

www.biletyregionalne.pl, www.polregio.pl, www.epodroznik.pl, www.beta.bilkom.pl

W przypadku problemów z działaniem internetowego systemu sprzedaży biletów IPR oraz pytań dotyczących IPR:
e-mail: bok@biletyregionalne.pl
tel.: 22 205 09 41.

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 17.00

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Informacje na temat składania skarg i reklamacji znajdują się w serwisie internetowym spółki.

do góry