Największy przewoźnik kolejowy wykonujący przewozy pasażerskie w ramach obowiązku służby publicznej. Spółka powstała w 2001 roku.
Dane
Polregio Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
01-217 Warszawa
tel.: 783 828 700 lub 783 828 702 (kancelaria)
fax: 22 474 40 39 (kancelaria)
e-mail: info@p-r.com.pl (ogólny adres do korespondencji)
Obszar działalności przewoźnika
Cały kraj i przewozy w relacjach międzynarodowych w ruchu przygranicznym. W przewozach regionalnych: z wyłączeniem województwa mazowieckiego, śląskiego oraz częściowo terenu województwa dolnośląskiego, i kujawsko-pomorskiego i małopolskiego.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne i agencyjne Polregio kasy PKP Intercity, Arriva RP, Kolei Dolnośląskich, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście |
sprzedaż internetowa |
https://bilety.polregio.pl/ www.e-podroznik.pl, https://polregio.pl
|
sprzedaż przez komórkę |
|
na pokładzie pociągów |
dostępna jest większość istniejących ofert możliwość płatności kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
Infolinia i informacja
Infolinia:
tel.: 22 474 00 44 (opłata 1,29 zł/min)
Infolinia dla osób niepełnosprawnych:
tel.: 800 022 222 (z telefonów stacjonarnych)
Czynna codziennie w godzinach 7.00 – 23.00.
Kontakt w sprawie organizacji przejazdu osób niepełnosprawnych w poszczególnych regionach
Elektroniczna sprzedaż biletów
www.biletyregionalne.pl, www.polregio.pl, www.epodroznik.pl, www.beta.bilkom.pl
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Informacje na temat składania skarg i reklamacji znajdują się w serwisie internetowym spółki.