Nawigacja

PKP Intercity

Informacja

Strona posiada nowszą wersję

Kliknij tutaj, aby przejść dalej

Przewoźnik kolejowy specjalizujący się w krajowych i międzynarodowych przewozach dalekobieżnych. Firma powstała w 2001 roku w ramach reformy Przedsiębiorstwa PKP.

Dane

"PKP Intercity" S.A.
Al. Jerozolimskie 142 A
02-305 Warszawa
sekretariat@intercity.pl

tel.: 22 47 45 500

fax: 22 47 42 581

www.intercity.pl

Obszar działalności przewoźnika

Cały kraj i przewozy w relacjach międzynarodowych.

w kasach biletowych

kasy własne

kasy Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście (SKM), Przewozów Regionalnych, niektóre kasy Kolei Dolnośląskich

sprzedaż internetowa

www.intercity.pl

sprzedaż przez komórkę

IC Mobile Navigator, SkyCash

sprzedaż biletów na pokładzie pociągów

TAK - z wyjątkiem pociągów EIP

możliwość płatności kartą

w automatach biletowych

automaty biletowe zlokalizowane są na wybranych stacjach

Infolinia i informacja

703 200 200 - dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych (opłata 1,29 zł/min.)

+48 22 39 19 757 - dla abonentów sieci zagranicznych oraz dla połączeń z zagranicy

Pytania dotyczące komunikacji krajowej lub zagranicznej, wnioski itp. można również kierować za pomocą formularza on-line dostępnego na stronie: https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/informacje/kontakt/

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Składanie skarg i reklamacji do "PKP Intercity" S.A.

do góry