Nawigacja

Koleje Śląskie

Informacja

Strona posiada nowszą wersję

Kliknij tutaj, aby przejść dalej

Koleje Śląskie Sp. z o.o. to spółka powołana przez samorząd województwa śląskiego. Rozpoczęła działalność w 2011 roku.

Dane

Koleje Śląskie Sp. z o.o. 

ul. Raciborska 58
40-074 Katowice

tel.:  727 030 000

sekretariat@kolejeslaskie.com

https://www.kolejeslaskie.com/

Obszar działalności przewoźnika

Województwo śląskie.

Schemat linii

Dostępność biletów

w kasach biletowych

kasy własne

kasy Przewozów Regionalnych, PKP Intercity, Arrivy, Kolei Małopolskich, Kolei Mazowieckich, Kolei Wielkopolskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP SKM w Trójmieście

agencyjne punkty sprzedaży

wybrane punkty na terenie województwa śląskiego, np. kioski

sprzedaż internetowa

www.bilet.kolejeslaskie.com

sprzedaż przez komórkę

aplikacja mobilna KŚ, e-podróżnik.pl, SkyCash

 

na pokładzie pociągów

 

brak możliwości płatności kartą

obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora

w automatach biletowych

wykaz biletomatów

Infolinia i informacja

tel.: 32 428 88 88

tel. 727 030 303 informacja dla osób niepełnosprawnych (całodobowa)

Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.

bok@kolejeslaskie.com (pytania dotyczące rozkładu jazdy, oferty handlowej, cen biletów, zniżek itp.)

skargi@kolejeslaskie.com (skargi oraz reklamacje)

pasazer@kolejeslaskie.com (kwestie dotyczące osób niepełnosprawnych)

rozkladjazdy@kolejeslaskie.com (sugestie dotyczące ewentualnych zmian w rozkładzie jazdy w postaci informacji skąd, dokąd i w jakich godzinach podróżny może odbyć podróż, czas potrzebny na przesiadkę; dodatkowe skomunikowanie bądź połączenie)

Więcej informacji

Skargi i reklamacje

W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.

Skargi/wnioski związane z jakością świadczonych usług oraz przestrzegania praw i obowiązków pasażerów należy składać

do góry