Jest częścią grupy Arriva należącej do Deutsche Bahn. W 2007 roku Arriva rozpoczęła obsługę pasażerskich linii kolejowych w województwie kujawsko-pomorskim w północno-zachodniej Polsce na podstawie pierwszej tego rodzaju umowy w Polsce w branży prywatnego transportu kolejowego.
Dane
Arriva RP Sp. z o. o.
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń
Biuro w Warszawie:
ul. Żwirki i Wigury 16a
02-092 Warszawa
sekretariat@arriva.pl
www.arriva.pl
skargi i reklamacje: info.kolej@arriva.pl
Obszar działalności przewoźnika
Województwo kujawsko-pomorskie oraz część województw: pomorskiego i mazowieckiego.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne kasy Przewozów Regionalnych, Kolei Śląskich |
sprzedaż internetowa |
|
sprzedaż przez komórkę |
aplikacja: SkyCash, MoBILET, KOLEO, e-podróżnik.pl |
na pokładzie pociągów |
dostępne są wszystkie rodzaje biletów brak możliwości płatności kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
Infolinia i informacja
tel.: 703 302 333
Opłata za minutę połączenia wynosi 2,08 zł brutto.
Infolinia czynna całą dobę.
Centrum Obsługi Pasażera
Arriva RP Sp. z o.o.
Biuro w Toruniu
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń
e-mail: info.kolej@arriva.pl
Reklamacje i skargi
Reklamacje i skargi dotyczące niewłaściwego wykonania umowy przewozu i jakości usług można składać na adres siedziby przewoźnika:
Biuro w Toruniu
ul. Dąbrowskiego 8/24
87-100 Toruń
e-mail: info.kolej@arriva.pl
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.