Nawigacja

Możliwość złożenia skargi

Masz prawo do złożenia skargi

Jeżeli podróż pociągiem nie spełniła Twoich oczekiwań, masz prawo do złożenia skargi.

Mogą to być zarówno kwestie związane z zachowaniem drużyny konduktorskiej, stanem dworca kolejowego czy ogólne uwagi dotyczące np. infrastruktury kolejowej (remonty torów, peronów).

Złożenie skargi nie wiąże się z żadną rekompensatą ani zadośćuczynieniem. W przypadku odwołania lub opóźnienia pociągu możesz ubiegać się o odszkodowanie. Wtedy rozpoczyna się proces reklamacji.

Sposób rozpatrzenia Twojej skargi lub reklamacji przez przewoźnika nie jest satysfakcjonujący? Możesz skontaktować się z nami. Tu znajdziesz dane teleadresowe Urzędu.

Szczegółowe informacje dotyczące składania skarg czy reklamacji znajdziesz w zakładce Skargi i reklamacje.

 

Masz prawo do złożenia skargi

 

do góry