24 marca 2016 r. odbył się Dzień Pasażera na dworcu Warszawa Zachodnia.
Podczas akcji podróżni mogli porozmawiać z nami na tematy związane z koleją, podzielić się swoimi wrażeniami i uwagami, a także obejrzeć filmy obrazujące podstawowe prawa pasażerów. Tym razem o satysfakcji z podróży koleją i problemach występujących podczas podróży mogły porozmawiać z nami również osoby głuchonieme, w akcji uczestniczyła bowiem pracownica Urzędu posługująca się językiem migowym.
Podczas przeprowadzania akcji kręcony był film promujący kampanię.
Pasażerowie wypełnili 119 ankiet badających satysfakcję z usług oferowanych w pociągach i na dworcu. Najczęstszym problemem wymienianym przez podróżnych było zatłoczenie w pociągu oraz odczuwalne różnice między przejazdem nowym pociągiem, a przejazdem starym pociągiem.
Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.