Nawigacja

Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

W Jastrzębiej Górze mamy nowych SuperBezpiecznych!

02.08.2022

Aż 2100 osób bawiło się w sobotę 30 lipca w Jastrzębiej Górze na pikniku rodzinnym w ramach Kampanii Kolejowe ABC II. W centrum Jastrzębiej Góry powstało osiedle SuperBezpiecznych, którzy poprzez zabawę uczyli się zasad bezpieczeństwa na kolei.

Tym razem pogoda była wyśmienita, zachęcała do wspólnej nauki poprzez zabawę. Piknik rodzinny zorganizowany przez Urząd Transportu Kolejowego w ramach Kampanii Kolejowe ABC II odwiedziło wiele rodzin z dziećmi. Podobnie jak w Zakopanem humor dopisywał wszystkim uczestnikom wydarzenia, którzy odwiedzili StacjeMocy, zmierzyli się z zadaniami dotyczącymi bezpieczeństwa, a na koniec zostali prawdziwymi SuperBohaterami.

Projekt Kampania Kolejowe ABC II jest prowadzony z myślą o edukacji najmłodszych, ale nie tylko. Tym razem chcemy dotrzeć z przekazem o bezpieczeństwie także do rodziców i opiekunów dzieci. Zachęcam całe rodziny do udziału w grze edukacyjnej oraz korzystania ze wszystkich przygotowanych atrakcji” – przywitał uczestników wydarzenia Marcin Trela, Wiceprezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Zarówno mali, jak i duzi uczestnicy pikniku chętnie brali udział w rodzinnej grze terenowej, korzystali zabaw sportowych, warsztatów kreatywnych, eurobungee i wielu innych atrakcji. Podczas wydarzenia mogli również spotkać się z gośćmi specjalnymi: Sebastianem Kawą, mistrzem świata w konkurencjach szybowcowych, oraz Mateuszem Pawłowskim, odtwórcą roli Kacpra Boskiego w serialu „Rodzinka.pl”. Oczywiście nie zabrakło także Rogatka, bohatera Kampanii Kolejowe ABC.

Dzieci do tańca porwała DJ Miki, czyli Zuzanna Żyrafa, która zaserwowała im potężną dawkę doskonałej zabawy. Wieczorem Anna Karwan dała niesamowity, charyzmatyczny koncert. Podsumowaniem gorących emocji był ekscytujący pokaz fire show, który trzymał wszystkich w napięciu do samego końca.

Kolejny piknik rodzinny już 13 sierpnia w Mikołajkach!

  • Wiceprezes Urzędu Transportu Kolejowego stojący po prawej stronie na scenie przemawiający do publiczności, Po lewej stronie Dyrektor Generalna Małgorzata Kalata. Osoby ubrane są w koszulki polo z logiem UTK
  • Zdjęcie przedstawiające publiczność stojącą przy scenie
  • Na zdjęciu publiczność stojąca przed sceną a  na scenie gość specjalny Sebastian Kawa mistrz świata w konkurencjach szybowcowych. Oraz prowadzący piknik zadający pytanie. Za osobami na scenie ekran na którym wyświetlana jest reklama Kolejowego ABC
  • Na scenie odtwórca roli Kacpra Boskiego w serialu „Rodzinka.pl” Mateusz Pawłowski oraz prowadzący piknik zadający pytanie.
  • Na scenie znajdują się dzieci oraz DJ Miki, czyli Zuzanna Żyrafa. Dzieci oraz DJ Miki kucają łapiąc się za kolana Dj Miki ubrana jest w strój żyrafy
  • Artyści stojący na scenie po lewej stronie dwóch mężczyzn po środku Anna Karwan. Osoby stoją przodem do publiczności uśmiechają się i machają. Za nimi gitary oraz duży ekran
  • Na zdjęciu kobieta trzymająca stelaż z podpalonymi elementami którymi macha podczas pokazu fire show. Zdjęcie zrobione jest wieczorem

„Kampania Kolejowe ABC II” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to druga edycja ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej, propagującej zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Wartość całkowita projektu: 57 820 000,00 PLN

Fundusze Europejskie Logotyp: Na granatowym tle częściowo widoczne trzy gwiazdki żółta, biała i czerwona obok napis: Fundusze Europejskie Infrastruktura i Środowisko, obok biało-czerwona flaga polska obok napis Rzeczpospolita, Polska Logotyp, obok Logotyp UTK z napisem Urząd Transportu Kolejowego obok  z lewej strony napis Unia Europejska Fundusz Spójności po prawej strony na granatowym tle 12 żółtych gwiazdek tworzących okrąg flaga Unii Europejskiej"

do góry