Urząd Transportu Kolejowego pracuje normalnie, wydawane są decyzje, certyfikaty bezpieczeństwa, licencje maszynisty itd. Jedyne co się zmieniło, to tryb telepracy dla większości pracowników. Do kontaktów z urzędem zachęcamy przez środki komunikacji elektronicznej.
Sprawę załatwisz korzystając z:
- platformy ePUAP. Pamiętaj, że profil zaufany możesz założyć bez wychodzenia z domu, jeśli masz konto w systemie banku, który ma zgodę na potwierdzanie profilu zaufanego.
- aplikacji Kolejowe e-bezpieczeństwo (w wybranych sprawach) - https://keb.utk.gov.pl Aplikacja dostępna jest dla zarejestrowanych przedstawicieli rynku kolejowego. W sprawie przyznawania dostępu można kontaktować się przez e-mail: hepldesk_keb@utk.gov.pl
- poczty elektronicznej, wysyłając e-mail na adres: utk@utk.gov.pl
Możesz również kontaktować się z UTK telefonicznie dzwoniąc na nr 22 749 14 00.
W aktualnościach będziemy na bieżąco publikować komunikaty ważne dla rynku kolejowego.
Agencja Kolejowa Unii Europejskiej w trybie telepracy
Również Agencja Kolejowa Unii Europejskiej zaleciła swoim pracownikom telepracę od 13 marca 2020 r. aż do odwołania. Do kontaktów z Agencją służy formularz znajdujący się na stronie internetowej.