Nawigacja

Aktualności

Trzy nagrody dla UTK

02.07.2018

Urząd Transportu Kolejowego został wyróżniony godłem „Przyjazny Urząd” oraz wyróżnieniami specjalnymi „Wawrzyn Jakości” i „Srebrny Laur”. Kapituła konkursowa doceniła wysoki poziom obsługi klientów przez UTK. Czwarty raz urząd zdobył znak „Przyjazny Urząd” i kolejny raz potwierdził wysoki poziom obsługi klientów.

Kapituła Konkursu uznając UTK za Przyjazny Urzędu, doceniła wysoką jakości świadczonych przez nas usług, profesjonalizm i rzetelność w działaniu oraz osiągnięcie wysokich standardów w zakresie kultury pracy. Szczególnie cieszyć może uzyskanie wyróżnienia „Srebrny Laur”. Jest to potwierdzenie standardu obsługi interesariuszy, który UTK utrzymuje od kilku lat na niezmiernie wysokim poziomie.

Nagrody w imieniu Prezesa UTK odebrali Małgorzata Kalata, Dyrektor Generalna UTK oraz Krzysztof Kulka, Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego.

Kapituła konkursu to naukowcy specjalizujący się w administracji publicznej i zarządzania jakością oraz przedstawicieli środowiska praktyków zarządzania jakością. Dlatego nagrody przyznane przez to grono specjalistów są szczególnym wyróżnieniem. Kapituła ocenia między innymi - standardy obsługi klienta (np. rozwiązania usprawniające obsługę klienta, załatwianie spraw itp.), standardy w zakresie polityki jakości, kompetencje kadr odpowiedzialnych za obsługę interesanta, stosowane przez jednostkę mechanizmy komunikacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym, stosowane metody (strategie) zarządzania. W konkursie wyróżnienia otrzymało 26 urzędów i instytucji.

  • Dyrektor Generalna UTK, Małgorzata Kalata oraz Dyrektor BDG Krzysztof Kulka z nagrodami
    Dyrektor Generalna UTK, Małgorzata Kalata oraz Dyrektor BDG Krzysztof Kulka z nagrodami
  • Nagrodzeni w tegorocznej edycji konkursu Przyjazny Urząd
    Nagrodzeni w tegorocznej edycji konkursu Przyjazny Urząd
do góry