Nawigacja

Pomoc techniczna do SOLM

Problem z zalogowaniem do systemu, jego poprawnym działaniem, dodawaniem plików lub inny problem techniczny.

Kto może uzyskać?

Wnioskodawca lub podmiot działający w imieniu wnioskodawcy

Co nalezy zrobić?

Jeżeli zapomniałeś hasła kliknij na stronie logowania systemu SOLM ikonę „nie pamiętam hasła”, po czym po podaniu adresu e-mail otrzymasz na podany adres informację zwrotną o zmianie hasła.

W przypadku problemów sprawdź czy ich rozwiązanie jest zawarte w instrukcji obsługi  znajdującej się w zakładce POMOC w systemie SOLM lub napisz na adres pomocy technicznej: SOLM_pomoc@utk.gov.pl.

Co należy przygotować?

Zrzut ekranu (print screen) z opisem problemu technicznego.

Gdzie należy złożyć?

Na skrzynkę pomocy technicznej: SOLM_pomoc@utk.gov.pl.

Ile zapłacisz?

Pomoc techniczna jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać?

Pomoc zostanie udzielona najszybciej jak będzie to możliwe.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1727, z późn. zm.);
  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lutego 2014 r. w sprawie licencji maszynisty (Dz. U. z 2014 r. poz. 211, z późn. zm.).

Powiązane informacje



Polecamy

do góry