W związku ze zmianą zakresu zbieranych danych w 2012 roku informujemy, że dane za lata 2010-2011 dostępne są w zakładce „Analizy i Monitoring Rynku” > „Statystyka roczna” > „Przewozy Pasażerskie” > „Punktualność przewozów pasażerskich”.
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
ogółem |
94,09% |
93,28% |
91,00% |
89,95% |
PKP Intercity |
85,78% |
83,82% |
73,58% |
80,44% |
Przewozy Regionalne |
94,73% |
93,43% |
91,21% |
89,76% |
Koleje Mazowieckie - KM |
89,89% |
91,23% |
90,01% |
87,29% |
PKP SKM w Trójmieście |
98,67% |
98,69% |
96,45% |
97,61% |
Szybka Kolej Miejska |
92,97% |
92,50% |
94,09% |
91,28% |
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,50% |
99,21% |
99,28% |
99,24% |
Koleje Dolnośląskie |
96,13% |
96,64% |
92,58% |
95,54% |
Koleje Śląskie |
94,31% |
86,99% |
84,01% |
77,15% |
Koleje Wielkopolskie |
96,91% |
97,48% |
96,18% |
93,68% |
Arriva RP |
96,85% |
96,67% |
96,36% |
95,40% |
UBB GMBH |
99,20% |
98,24% |
97,66% |
98,08% |
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
|
---|---|---|---|---|
ogółem |
94,09% |
93,28% |
91,00% |
89,95% |
PKP Intercity |
85,78% |
83,82% |
73,58% |
80,44% |
Przewozy Regionalne |
94,73% |
93,43% |
91,21% |
89,76% |
Koleje Mazowieckie - KM |
89,89% |
91,23% |
90,01% |
87,29% |
PKP SKM w Trójmieście |
98,67% |
98,69% |
96,45% |
97,61% |
Szybka Kolej Miejska |
92,97% |
92,50% |
94,09% |
91,28% |
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,50% |
99,21% |
99,28% |
99,24% |
Koleje Dolnośląskie |
96,13% |
96,64% |
92,58% |
95,54% |
Koleje Śląskie |
94,31% |
86,99% |
84,01% |
77,15% |
Koleje Wielkopolskie |
96,91% |
97,48% |
96,18% |
93,68% |
Arriva RP |
96,85% |
96,67% |
96,36% |
95,40% |
UBB GMBH |
99,20% |
98,24% |
97,66% |
98,08% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
ogółem |
23 min. 2 sek. |
21 min. 23 sek. |
22 min. 3 sek. |
21 min. 48 sek. |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
ogółem |
7 min. 16 sek. |
8 min. 28 sek. |
9 min. 34 sek. |
9 min. 20 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
ogółem |
391,7 tysiąca |
383,7 tysiąca |
394,6 tysiąca |
383,7 tysiąca |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
do 4 min. 59 sek. |
85 128 |
57 240 |
65 434 |
74 868 |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
21 660 |
24 466 |
33 333 |
36 479 |
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 091 |
1 016 |
1 545 |
1 554 |
od 120 minut |
380 |
311 |
620 |
545 |
Udział pociągów opóźnionych w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
do 4 min. 59 sek. |
21,73% |
14,92% |
16,58% |
19,51% |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
5,53% |
6,38% |
8,45% |
9,51% |
60 min. - 119 min. 59 sek. |
0,28% |
0,26% |
0,39% |
0,40% |
od 120 minut |
0,10% |
0,08% |
0,16% |
0,14% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
ogółem |
495 |
1 335 |
560 |
342 |
Departament Regulacji Rynku Kolejowego
Wydział Analiz
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 63, 22 749 15 64, 22 749 15 65, 22 749 15 66