PKP SKM Sp. z o.o. to przewoźnik kolejowy specjalizujący się przewozach aglomeracyjnych w województwie pomorskim. Spółka powstała w 2000 roku.
Dane
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
ul. Morska 350 A
81-002 Gdynia
Obszar działalności przewoźnika
Wybrane trasy na terenie województwa pomorskiego.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne i agencyjne kasy PKP Intercity, Kolei Śląskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Przewozów Regionalnych |
sprzedaż internetowa |
|
sprzedaż przez komórkę |
|
na pokładzie pociągów |
tylko wybrane bilety jednorazowe i okresowe możliwość płatności kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
automaty biletowe zlokalizowane są na niektórych stacjach i przystankach |
Infolinia i informacja
tel.: 58 721 21 70
Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Reklamacje i skargi należy kierować:
- na adres spółki:
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o.
ul. Morska 350 A
81-002 Gdynia
- osobiście w siedzibie Wydziału Obsługi Posprzedażowej:
Gdynia, Plac Konstytucji 1,
w dni robocze w godz. 8.00 - 14.00
- w każdej kasie biletowej PKP SKM
Informacja telefoniczna na temat skarg i reklamacji:
tel. 58 721 27 78
pon.–pt. w godz. 8.00 – 14.00