Spółka powstała w grudniu 2007 roku. Właścicielem spółki jest województwo dolnośląskie. Została powołana do życia na mocy uchwały Sejmiku Województwa Dolnośląskiego.
Dane
Koleje Dolnośląskie S.A.
ul. Kolejowa 2 (dworzec kolejowy Legnica)
59-220 Legnica
tel.: 76 850 65 11
fax: 76 855 33 02 (sekretariat)
godziny pracy biura: 7.30 – 15.30
e-mail: sekretariat@kolejedolnoslaskie.eu
Obszar działalności przewoźnika
Województwo dolnośląskie.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy własne kasy Przewozów Regionalnych |
sprzedaż internetowa |
|
sprzedaż przez komórkę |
aplikacja: SkyCash |
na pokładzie pociągów |
brak możliwości płatności kartą obowiązek wejścia do pociągu pierwszymi drzwiami i zgłoszenia się do konduktora |
w automatach biletowych |
automaty biletowe zlokalizowane są na wybranych stacjach oraz w niektórych pociągach |
Infolinia i informacja
tel.: 76 753 51 22 – informacja telefoniczna dotycząca ofert i połączeń Kolei Dolnośląskich (codziennie: 8:00-20:00)
tel.: 76 753 52 05 – kontakt w razie opóźnienia, odwołania, awarii pociągu
tel. 76 753 51 22 – informacja dla osób niepełnosprawnych
Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.
tel. kom.: 703 302 503 (opłata 2,08 zł/min.)
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Reklamacje i skargi można składać w formie pisemnej na adres:
Koleje Dolnośląskie S.A.
ul. Kolejowa 2
59-220 Legnica
e-mail: reklamacje@kolejedolnoslaskie.eu