Nawigacja

Opole

Dzień Pasażera w Opolu

13 czerwca 2017 r. akcja Dzień Pasażera odbyła się na dworcu Opole Główne.

Podczas akcji podróżni przebywający na dworcu wyrazili swoje opinie na temat pozytywnych zmian, jakie nastąpiły w ostatnim czasie na kolei. Podzielili się z nami także spostrzeżeniami dotyczącymi kwestii, które należy jeszcze skorygować.

Pasażerowie wypełniali ankiety badające satysfakcję z usług oferowanych w pociągach i na dworcu. Zwrócili także uwagę na problemy, z którymi często spotykają się podczas podróży. Do najczęściej wymienianych należą: słaba słyszalność komunikatów megafonowych na peronach, brak komunikatów pisemnych wyświetlanych podczas jazdy, które informowałyby o opóźnieniach, oraz brudne toalety w pociągach.

Przemyśleniami dotyczącymi jakości podróży pociągiem podzieliły się z nami również osoby głuche i niedosłyszące, które mogły porozmawiać z nami w Polskim Języku Migowym.

Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.

 

  • Pasażerowie przy stoisku UTK
  • Pomoc w wypełnianiu ankiety
  • Rozmowa na temat podstawowych praw pasażerów
  • Udzielanie informacji w Polskim Języku Migowym
  • Wypełnianie ankiet nawet w kolejce do kasy
  • Wypełnianie ankiet
do góry