Nawigacja

Kutno

Dzień Pasażera w Kutnie

20 września 2013 roku stoisko Urzędu zostało umiejscowione w holu zabytkowego XIX-wiecznego dworca w Kutnie. Tradycyjnie rozdawano ulotki zawierające przydatne wskazówki dla pasażerów podróżujących koleją. Łącznie rozdysponowano około 500 sztuk.

Dodatkowym źródłem informacji podczas tegorocznej akcji była anonimowa ankieta dotycząca satysfakcji z różnych usług oferowanych przez przewoźników, także tych dostępnych na dworcach kolejowych. Badanie objęło grupę około 100 osób.

Największa liczba ankietowanych podróżuje koleją do 3 razy w miesiącu (43 %) w celach służbowych. Najwyżej ocenione zostały łatwość zakupu biletów oraz udzielanie informacji o pociągu, rozkładzie jazdy i peronie. Najgorsze opinie dotyczyły połączeń z innymi usługami transportowymi, a także pomocy oraz informacji dla osób starszych i o ograniczonej możliwości poruszania się.

Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.

 

  • Stoisko UTK
  • Wypełnianie ankiety przez pasażerów
  • Rozmowa z podróżnymi
do góry