Nawigacja

Gdynia Główna

Dzień Pasażera w Gdyni

24 września 2015 roku na dworcu w Gdyni miała miejsce kolejna odsłona kampanii "Dzień Pasażera". Pracownicy UTK odpowiadali na pytania pasażerów i przyjmowali zgłoszenia. Podróżni przedstawili swoje uwagi dotyczące braku integracji taryfowej na terenie Trójmiasta. Mówili także, że na dworcu Gdynia Główna powinna pojawić się stacjonarna informacja pasażerska. Przedstawiciele Urzędu pomagali im wypełniać i składać wnioski reklamacyjne.

Podczas Dnia Pasażera wyświetlaliśmy filmy dotyczące podstawowych praw pasażerów.

W naszych badaniach wzięła udział rekordowa liczba osób. W sumie zostało wypełnionych ponad 220 ankiet.

Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.

  • Pomoc przy wypełnianiu ankiet
  • Rozmowa z podróżnymi
  • Stoisko UTK
  • Wypełnianie ankiety
  • Część gadżetów przygotowanych z myślą o podróżnych
  • Wyświetlanie filmiku "Masz prawo do bezpiecznej podróży"
do góry