Celem szkolenia jest omówienie najważniejszych zagadnień przy bezpośredniej obsłudze pasażerów. Przepisy prawa krajowego i europejskiego nakładają obowiązki związane z zakresem przekazywanych informacji, bezpośrednią obsługą, postępowaniem reklamacyjnym i skargowym itp. Część szkolenia poświęcona będzie także zasadom bezpośredniej komunikacji z pasażerami (formułowanie zrozumiałych i czytelnych komunikatów dla odbiorców, kompleksowe wsparcie klienta w procesie reklamacyjnym/skargowym).
Informacje i zapisy na stronie Akademii Kolejowej UTK.
Akademia Wiedzy Kolejowej w UTK powstała w 2016 r. Celem Akademii jest propagowanie dobrych praktyk wśród uczestników rynku kolejowego poprzez prowadzone przez Urząd szkolenia i warsztaty, a dodatkowo możliwość reagowania na problemy rynku kolejowego. Wykładowcami są pracownicy Urzędu Transportu Kolejowego.
Przez trzy semestry przeprowadziliśmy 17 szkoleń. W zajęciach wzięło udział ponad 1000 osób. Największą popularnością cieszyły się tematy związane z nowelizacją ustawy o transporcie kolejowym.
Szkolenia są bezpłatne, jednak uczestnicy powinni ocenić szkolenie oraz prowadzących. Do pobrania z systemu są indywidualne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia. Materiały ze wszystkich szkoleń dostępne są na stronie Archiwum.